Notre voisine part.2 / Our neighbor part.2

Cum on shoes, sneaky shoe cumming, cum on high heels. Shoe masturbation. Masturbation in shoes. Masturbation on shoes.

Moderators: Only Pumps, Richie, Jess, minni, Mrs.HB, cumheels, german bootlover, Heelexploder, heelbone, HighHeelFetish.org

Post Reply
Heel11

Re: Notre voisine part.2 / Our neighbor part.2

Post by Heel11 »

Great action , woooow
shoeswizard

Post by shoeswizard »

oh fuck!!! yes! yes! yes!!!!! you hit the jackpot, my friend! this is your masterpiece!
i have no more words to tell you how sexy, beautiful and exciting your neighbor is! you are the luckiest man in the world having access to that treasure. when will she leave for her next businness trip?
i especially loved the idea to take some candid pictures to her, i mean as you made with the previous post!
i will stay tuned, my friend!!!
FUSMAN

Post by FUSMAN »

Salut le chanceux,
Je dois dire que là, tu as tiré le jackpot !!!!
J'ai pour ma part eu l'occasion d'assouvir ce genre de fantasmes chez une de mes voisines, chez ma tante et surtout chez ma belle soeur; il est vrai que cela est extra de pouvoir jouir dans des escarpins qui t'ont fait rêvé toute une soirée et que tu peux arroser; ce qui est en plus très excitant, c'est de pouvoir le faire chez elle, cela ajoute du piquant et des odeurs pendant que tu t'occupes de ses shoes !!!
En espérant encore que tu nous fera partager ces moments formidables;
Ps : une petite vidéo de ses shoes serait bien venue
pumpscummer

Post by pumpscummer »

ONE OF THE BEST TOPICS ... EVER .. WOW!!! :roll:

how can we thank you!!! :P
...since always facinated and never missed opportunity to fuck and cum inside elegant hh pumps....
ImageImageImage
kumshoe

Post by kumshoe »

agree wit FUSMAN, there are no word to expresss my envy regard your key to the treasure, lovely lady you have there!!, beautiful legs clad in nylons, and sexy hot feet and shoes, how can you resist to go there at any time? that woman is heavenly, please keep posting more, Ill be searching for new pics everyday, I believe you are the man, lucky and generous to all of us.

Thank you Sr.
kumshoe

Post by kumshoe »

can you please take a close up to the toe prints? Ill love to see that and cum on her pic at least
passion_talons

Post by passion_talons »

Magnifique !!! franchement un gros même très gros chanceux !!! je suis jaloux :twisted:
ImageImage
amourdestalons

Post by amourdestalons »

Une série magnifique comme toujours. Quelle chance pour vous de vous attarder au bureau. Les talons aiguilles en noir verni et daim sont très sexy comme les autres talons en daim de la dernière soirée chez elle. Les bas qu’elle portait quelques jours avant sont un cadeau enivrant qui s’harmonisent parfaitement avec ces escarpins. On peut dire que le vrai « concert » était la trouvaille en bas de la penderie.Ces talons et bas méritaient vraiment d’être honorés. Ne quittez jamais votre logement tant que cette charmante voisine demeure auprès de vous.
chlomorg

Post by chlomorg »

Le prochain déplacement de ma voisine est planifié !!! Ce sera du 16 au 20 aout ! N'hésitez à me donner vos requêtes : quelle paire et comment, lingerie... J'attends !
-----------
Next business trip is planified from 16 to 20 august !!!! Requests are open: wich pair and how you want it, lingerie... I'm waiting !
baldjohn99

Post by baldjohn99 »

Amazing Photos. How old is your Neighbour? Does she always wear Heels?
Post Reply