les talons de l'hotesse d'acceuil - cum heel upskirt hostess
Moderators: Richie, Jess, minni, Mrs.HB, cumheels, german bootlover, Heelexploder, heelbone, HighHeelFetish.org, Skanda
-
lolo92
les talons de l'hotesse d'acceuil - cum heel upskirt hostess
que dire de notre nouvelle hotesse d'accueil a part qu'après une belle journée en talon elle préfère rentrer chez elle plus confortable ... en ballerine, ce petit détail a attiré toute mon attention.
j'ai eut le plaisir de tomber sur une petite boite avec ses talons laissé au bureau, selon la période elle laisse ses bottes ou des escarpins tous a talons assez haut.
qu'elle plaisir de la voir porter ses talons le lendemain après un beau cum la veille.
il est difficile de faire une petite photo portée vu la configuration du lieu.
-----
our new home hostess after a great day in heels prefers to go home with more comfortable .shoes ... in ballet, this small detail caught my attention.
I had the pleasure to find a small box with his left heel in the office, whichever she leaves her boots or heeled shoes all pretty high.
its fun to see her wearing heels the next day after a nice cum.
-----
j'ai eut le plaisir de tomber sur une petite boite avec ses talons laissé au bureau, selon la période elle laisse ses bottes ou des escarpins tous a talons assez haut.
qu'elle plaisir de la voir porter ses talons le lendemain après un beau cum la veille.
il est difficile de faire une petite photo portée vu la configuration du lieu.
-----
our new home hostess after a great day in heels prefers to go home with more comfortable .shoes ... in ballet, this small detail caught my attention.
I had the pleasure to find a small box with his left heel in the office, whichever she leaves her boots or heeled shoes all pretty high.
its fun to see her wearing heels the next day after a nice cum.
-----
Only registered users can download or view attachments. Please register or log in to access this content.
Last edited by lolo92 on Wed Dec 29, 2010 1:33 pm, edited 2 times in total.
Fun with colleague high heels ...
https://fr.xhamster.com/users/lolo92
- CRAZYFORFEET1
Re: les talons de l'hotesse d'acceuil (France)
i´m crazyforfeet!! i love woman shoes!!!!crazyforfeetmultiply.com
- pumpfien
Nice pumps, very sexy 
- stiletto-hunter
Brilliant, congratulations. My kind of target but you need to cum right inside the toe box!
-
lolo92
c'est vrai que j'aimerai bien tenter un petit cum a l'intérieur, mais j'ai un peu peur que cela laisse des marques trop visible et la fini les talons baladeurs ... remarque vu comment elle en joue en journée cela lui ne lui déplairait peu être pas.
comme je suis joueur je tenterai vendredi juste avant le week-end ...
--
yes next week-end I try to cum inside, but I hope they let no mark inside because if I let the cum dry, so maybe she like that ...
comme je suis joueur je tenterai vendredi juste avant le week-end ...
--
yes next week-end I try to cum inside, but I hope they let no mark inside because if I let the cum dry, so maybe she like that ...
Fun with colleague high heels ...
-
junior
J'adore ses bottes 
- passion_talons
Re: les talons de l'hotesse d'acceuil - cum high heel hostess
arrrrgghhh
le chanceux
dommage que tu ne puisses pas faire une photo de la belle, j'espère qu'une occasion se présentera...
le chanceux
-
scuffshoe
Re: les talons de l'hotesse d'acceuil - cum high heel hostess
Sexy house hostess!
-
fetza2001
hI friend!lolo92 wrote: yes next week-end I try to cum inside, but I hope they let no mark inside because if I let the cum dry, so maybe she like that ...
if you have 2 days do dry, dont worry...she wont notice if you let your cum on the toe area...
hope you have this chance!!!
please, update for us!
tks a lot for this post!
-
lover