Joggisar

Sneaker Jobs and sneaker cumming including Keds, Converse, Nikes, Vans, and all other brands of athletic shoes. Ugg Jobs Croc Jobs, Flip Flop Jobs. Now slippers too!

Moderators: Richie, Jess, minni, Mrs.HB, cumheels, german bootlover, Heelexploder, heelbone, HighHeelFetish.org

Post Reply
Hasse-91

Re: Joggisar

Post by Hasse-91 »

Här är några bilder på min mosters Adidas Supernova. Riktigt välanvända och luktar helt underbart! Aldrig varit tvättade och hon använder dom i princip varje dag oavsett väder. Dom har varit genomblöta flera gånger. Riktigt underbara som jag har tillgång att ha det skönt med lite då och då! :mrgreen:

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Hon sa att hon snart skulle ut på en promenad efter att jag hade tagit dom så jag skyndade mej och sprutade i båda så båda hennes fötter skulle få de lite mysigt :wink:
Nafets

Post by Nafets »

Härliga bilder och sexiga addidas :) Vill gärna se mer !!!!
Hasse-91

Post by Hasse-91 »

Nafets wrote:Härliga bilder och sexiga addidas :) Vill gärna se mer !!!!
Ska försöka ordna fler bilder, lite halvsvårt när hon använder dom helatiden. Jag älskar dom skorna! Ska se om jag kan lägga upp min systers adidas och asics nått tag också :)
Nafets

Post by Nafets »

Ja gör det. Vet hon om att du gillar joggisar ? Ja försök få med din systers joggisar gillar asics. Vad har dom för storlekar ?
Tack för att du delar med dig :)
Hasse-91

Post by Hasse-91 »

Nafets wrote:Ja gör det. Vet hon om att du gillar joggisar ? Ja försök få med din systers joggisar gillar asics. Vad har dom för storlekar ?
Tack för att du delar med dig :)
Min moster har storlek 38 och min syster har 40-41. Har inte sagt något till min moster men jag skulle tro att hon vet ändå då hon brukar reta mej med hennes skor. Min syster vet om att jag brukar komma i hennes skor, och hon gillar det.
Nafets

Post by Nafets »

Fan,vilken härlig syrra du har. Längtar på att få se dessa goingar :)
radiomasten

Post by radiomasten »

Hade ett bra tillfälle att fota min dotter och hennes kompis, och då passade jag på att ta lite bilder på deras skor samtidigt... När vi kom hem så gick de in på hennes rum, och då var det fritt fram för mig att känna doften av deras varma fötter..
nimkeli (Medium).JPG
Only registered users can download or view attachments. Please register or log in to access this content.
Nafets

Post by Nafets »

Mmmm vad sexiga Asics, gillar dom skarpt. Har du luktat och ollat dom :)
robbiejogger

Post by robbiejogger »

Riktigt sexig bild! Gärna fler bilder på dom:-)
radiomasten

Post by radiomasten »

Både Asicsen och Nikeskorna har så klart blivit knullade och sprutade i....
Bäst är när de kommer hem från aerobicspassen, och de lägger sina gympapåsar i hallen... Jag vet inte hur många gånger som deras rosa/svarta Nike Lunarglide och svarta/rosa Reebok har fått smaka på min kuk....
Post Reply