2k schoenen? das een hele verzameling. daar is wel ruimte voor nodig omdat allemaal te kunnen bewaren. vraag me af hoe? elk paar in een plastic tas om de luchtjes en geuren te behouden? of ....?sucker4heels wrote: Sun Aug 08, 2021 1:28 am NL calling hier ook (Pijnacker) 52 Hetero.
Ben zelf ook liefhebber van de meer 'normale', maar goed gedragen hakken, (sleehak)slippers en laarzen.
Heb een verzameling van zo'n 2k schoenen ongeveer met van alles en nogwat.
Anyone from Holland here!
Moderators: Only Pumps, Heelexploder, HighHeelFetish.org, Richie, Jess, minni, cumheels, Mrs.HB, german bootlover, heelbone
-
immarc_b
- Posts: 184
- Joined: Mon May 15, 2006 1:42 pm
Re: Anyone from Holland here!
The higher the shaft, the better
-
sucker4heels
- Posts: 0
- Joined: Wed Jul 08, 2020 1:30 pm
Re: Anyone from Holland here!
Nee dat is helaas ondoenlijk. Voornamelijk alles in zakken, dozen en tassen.
Alles uitstallen zou teveel ruimte in beslag nemen.
Heb wel een aantal lekkere 'ruikers' erbij zitten, maar die behouden hun lucht ook wel goed zonder verpakking eromheen heb ik gemerkt.
Heb vaak partij-aankopen gedaan, dus ook heel veel 'bijvangst' wat ik eigenlijk weer eens moet zien te verkopen ofzo.
Alles uitstallen zou teveel ruimte in beslag nemen.
Heb wel een aantal lekkere 'ruikers' erbij zitten, maar die behouden hun lucht ook wel goed zonder verpakking eromheen heb ik gemerkt.
Heb vaak partij-aankopen gedaan, dus ook heel veel 'bijvangst' wat ik eigenlijk weer eens moet zien te verkopen ofzo.
- Wetshoe
- Site Admin
- Posts: 4195
- Joined: Sun Dec 07, 2003 10:00 pm
- Location: California
- Contact:
Re: Anyone from Holland here!
I'm on Bonaire. That counts, right? 
-
sucker4heels
- Posts: 0
- Joined: Wed Jul 08, 2020 1:30 pm
Re: Anyone from Holland here!
Close enough 
-
immarc_b
- Posts: 184
- Joined: Mon May 15, 2006 1:42 pm
Re: Anyone from Holland here!
not many boots to be found there on Bonaire I guesse.
The higher the shaft, the better
- sovok
- Posts: 85
- Joined: Sat Feb 09, 2013 12:10 pm
Re: Anyone from Holland here!
-
immarc_b
- Posts: 184
- Joined: Mon May 15, 2006 1:42 pm
Re: Anyone from Holland here!
Zit zelf ook met een verzameling die eingelijk te onpraktisch groot is. en de opslag is dusdanig dat je er niet gemakkelijk bij kan tenzij je er een paar uurtjes voor uittrekt. Het is altijd lastig keuzes maken wat je houdt en wat niet.sucker4heels wrote: Tue Aug 10, 2021 4:10 am Nee dat is helaas ondoenlijk. Voornamelijk alles in zakken, dozen en tassen.
Alles uitstallen zou teveel ruimte in beslag nemen.
Heb wel een aantal lekkere 'ruikers' erbij zitten, maar die behouden hun lucht ook wel goed zonder verpakking eromheen heb ik gemerkt.
Heb vaak partij-aankopen gedaan, dus ook heel veel 'bijvangst' wat ik eigenlijk weer eens moet zien te verkopen ofzo.
The higher the shaft, the better
-
sucker4heels
- Posts: 0
- Joined: Wed Jul 08, 2020 1:30 pm
Re: Anyone from Holland here!
Zo herkenbaar 
Who is online
Users browsing this forum: Poikatuo and 2 guests