Ja zeker. Lijkt mij leuk. Wat lijkt je leuk om te doen?groom wrote: Wed Apr 03, 2019 4:30 am Zijn er nog Nederlands mannen en/of vrouwen actief hier die het zien zitten om een keer af te spreken? Maakt niet uit of het Ámsterdam is of ergens anders in Nederlands... Ik kom!![]()
HOLLAND - Amsterdam
Moderators: Only Pumps, Richie, Jess, minni, Mrs.HB, cumheels, german bootlover, Heelexploder, heelbone, HighHeelFetish.org, Bound&Milked, Tamaris
- spermroy
Re: HOLLAND - Amsterdam
-
Herr Shoecummer
Ik ben een Belg die deze zomer voor het werk enkele weken in Nijmegen zal doorbrengen.. zijn hier toevallig mensen van die regio aanwezig?
-
Herr Shoecummer
Ik bevind mij momenteel dus effectief in Nijmegen en heb een paar witte pumps bij van mijn vriendin. Mocht er iemand deze willen dragen voor mij, zou het schitterend zijn.. 
-
genom
going to be in Amsterdam Friday, any place to find some shoe play ?|
Thanks
Thanks
-
Cum_in_shoes
Dammie stuur mij een pm als je hier nog actief bent, ik kan je nog geen pm sturen. Goed verzorgde jongeman van 23 op zoek naar vrouwelijke leeftijdsgenoten.
-
Cum_in_shoes
Any dutch women down to meet? i'm a 23 year old attractive guy. PM for more info
- shoes1994
Omgeving leiden. Ik speel voornamelijk met gympies. Wie nog meer?
-
sucker4heels
Zuid-Holland iemand?
Zoek een vrouw(en) die footworship, cockcrush en trample-handelingen leuk zou vinden. (Alleen vrouwen).
In eerste instantie alleen dragen en showen van schoenen (of praten erover) is ook welkom. Heb heel veel schoenen om uit te kiezen (1000+).
Zoek een vrouw(en) die footworship, cockcrush en trample-handelingen leuk zou vinden. (Alleen vrouwen).
In eerste instantie alleen dragen en showen van schoenen (of praten erover) is ook welkom. Heb heel veel schoenen om uit te kiezen (1000+).