para os brasileiros

Cum on shoes, sneaky shoe cumming, cum on high heels. Shoe masturbation. Masturbation in shoes. Masturbation on shoes.

Moderators: Only Pumps, Richie, Jess, minni, sh03s, cumheels, Mrs.HB, redwedge, Heelexploder, german bootlover, heelbone, HighHeelFetish.org

Post Reply
bojeohs
Posts: 303
Joined: Tue Nov 01, 2011 3:48 am

Re: para os brasileiros

Post by bojeohs »

Wowww! Bela lambusada! Tem fotos dela usando depois? Obrigado por compartilhar!
gfluvsheels6
Posts: 1707
Joined: Tue Jan 09, 2007 9:40 am
Location: Texas

Re: para os brasileiros

Post by gfluvsheels6 »

relators wrote: Mon Dec 13, 2021 8:53 pm
gfluvsheels6 wrote: Mon Nov 29, 2021 10:47 am different show. does not have the silver button on the side when she's in them
Look well my friend, the golden button its only on the outside part of the shoe, in the closeup picture its clearly visible if you watch the heel of the foot resting on the floor. :twisted: :twisted: I can show you her full pictures if you are interested ... :o

Sure. Would love to see. PM me. I'll show u my wifes and her heels too
User avatar
relators
Posts: 178
Joined: Tue Jan 26, 2010 11:44 pm

Re: para os brasileiros

Post by relators »

Olá amigos, uma entrega especial, um dos Vizzano mais sexys e gostosos que fodi, com a modelo incluída :twisted: :twisted: :twisted:
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Se você quiser ver a dona dos sapatos que comparto, me procura no KiK como Vizzanero :twisted: :twisted: :twisted:
Llook up for me at KiK as Vizzanero :twisted: :twisted: :twisted:
User avatar
relators
Posts: 178
Joined: Tue Jan 26, 2010 11:44 pm

Re: para os brasileiros

Post by relators »

Outra atualização gostosa.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Se você quiser ver a dona dos sapatos que comparto, me procura no KiK como Vizzanero :twisted: :twisted: :twisted:
Llook up for me at KiK as Vizzanero :twisted: :twisted: :twisted:
chakapoko
Posts: 31
Joined: Tue Feb 02, 2010 6:33 pm

Re: para os brasileiros

Post by chakapoko »

Belas contribuições, não teria foto das donas deles para postar junto?
Valeuuu demais
adorosaltos2
Posts: 345
Joined: Sun May 01, 2011 9:17 am

Re: para os brasileiros

Post by adorosaltos2 »

Ótimas contribuições mesmo!! O Vizzano anterior, aberto nas laterais é muito sexy!
User avatar
relators
Posts: 178
Joined: Tue Jan 26, 2010 11:44 pm

Re: para os brasileiros

Post by relators »

Obrigado pelos comentários positivos, aqui compartilho mais uma sessão que tive com estas sanalinhas tesudas, umo dos modelos mais gostosos de foder
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Se você quiser ver a dona dos sapatos que comparto, me procura no KiK como Vizzanero :twisted: :twisted: :twisted:
Llook up for me at KiK as Vizzanero :twisted: :twisted: :twisted:
User avatar
relators
Posts: 178
Joined: Tue Jan 26, 2010 11:44 pm

Re: para os brasileiros

Post by relators »

adorosaltos2 wrote: Sat Dec 18, 2021 3:35 am Ótimas contribuições mesmo!! O Vizzano anterior, aberto nas laterais é muito sexy!
E mesmo ne? Gostei apenas vi, suponho que seja um modelo novo já que nunca tinha reparado e estou sempre à procura de sapatos para foder especialmente de vizzano, conheço muitos deles.

Image

Aqui está outro do mesmo modelo que estou examinando de perto: D
Se você quiser ver a dona dos sapatos que comparto, me procura no KiK como Vizzanero :twisted: :twisted: :twisted:
Llook up for me at KiK as Vizzanero :twisted: :twisted: :twisted:
sandaliadesalto
Posts: 747
Joined: Mon Jan 11, 2010 8:09 am
Contact:

Re: para os brasileiros

Post by sandaliadesalto »

relators wrote: Wed Dec 15, 2021 6:35 am Olá amigos, uma entrega especial, um dos Vizzano mais sexys e gostosos que fodi, com a modelo incluída :twisted: :twisted: :twisted:
Tesao demais. Você comprou ou pegou escondido essas delícias?
User avatar
IranF113HL
Posts: 125
Joined: Sun Sep 26, 2021 1:55 pm

Re: para os brasileiros

Post by IranF113HL »

Minha tia usando uma Anabela, Minha contribuição ao tópico.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: Bootfetish2904, Cockenhagen789, db77, dozer, JohannesCabal, Nm44 and 145 guests