GERMANY - Bavaria

This section is for members to discuss Shoe Session Meetings in different cities around the world. Get together for shoe cum meets, shoe bukkake meets, etc.

Moderators: Only Pumps, Richie, Jess, minni, cumheels, Mrs.HB, redwedge, Heelexploder, german bootlover, heelbone, HighHeelFetish.org, Bound&Milked, Tamaris

140467
Posts: 100
Joined: Tue Feb 02, 2010 10:28 pm

BAVARIA shoefuck meeting

Post by 140467 »

I will be in Bavaria for the next three weeks (Niederbayern). Who wants me to fuck her or his wife's well worn shoes/heels? Anybody interested in a meeting?
trampleboy01
Posts: 1
Joined: Fri Jan 31, 2014 12:23 pm

Re: GERMANY - Bavaria

Post by trampleboy01 »

Bin den ganzen Februar in Oberbayern, jemand Lust mir (25) ein paar High Heels spüren zu lassen? Trampling,Shoejob,...
Bau mir übrigens gerade eine Cockbox die dann wartet in Aktion zu treten ;)
Bis dann...
User avatar
diablo1987x
Posts: 52
Joined: Fri May 13, 2011 3:37 pm

Re: GERMANY - Bavaria

Post by diablo1987x »

I'm looking for girls willing to do shoejob nylon footjob or handjob.I can pay for that or return a favour .Im traveling across Europe, I am often in Birmingham but I can drive anywhere in the UK.I would like to have "shoe friends" in every country in Europe. IF you want I can take you to Paris, Rome, Amsterdam and many places.Any ideas?
heelmanCH
Posts: 250
Joined: Sat May 23, 2009 3:59 am
Location: Switzerland

Re: GERMANY - Bavaria

Post by heelmanCH »

jemand aus der Region München Lust?
Shoesarebest
Posts: 73
Joined: Fri Jan 08, 2016 7:00 pm

Re: GERMANY - Bavaria

Post by Shoesarebest »

Anyone in Munich?
hansi1234
Posts: 2
Joined: Sun Oct 25, 2015 5:57 pm

Re: GERMANY - Bavaria

Post by hansi1234 »

Also ich wohne auch in München und würde mich auch freuen, wenn ich an den Schuhen einer Dame riechen dürfte :) Gerne auch die Schuhe eurer Freundin, falls ein Paar darauf Lust hat.
Ich bin ein junger Student (22).
hansi1234
Posts: 2
Joined: Sun Oct 25, 2015 5:57 pm

Re: GERMANY - Bavaria

Post by hansi1234 »

Ich wohne in München und würde mich freuen, wenn ich an den Schuhen einer Dame riechen dürfte. Gerne auch von deiner Freundin, wenn ihr Lust darauf habt.
Ich bin ein junger Student (22) und pünktlich und zuverlässig.
MunichFeet
Posts: 1
Joined: Mon Feb 12, 2018 3:56 am

Re: GERMANY - Bavaria

Post by MunichFeet »

Ich wohne auch im München. Gibt es eine Frau im München mit ein Füßdomination Fetish?
klabaudi
Posts: 508
Joined: Wed Sep 07, 2011 9:42 am

Re: GERMANY - Bavaria

Post by klabaudi »

Raum Nürnberg: Biete die Schuhe meiner Freundin an. Duft genießen und/oder besamen ist vormittags möglich. Hinterher wird nichts gereinigt.

Bilder vorab wird es keine geben. Gerne hinterher in einem entsprechenden Thread. Während eines Treffens werden natürlich heiße Bilder von ihr zur Verfügung gestellt.
Tomtyi
Posts: 50
Joined: Sat Nov 19, 2016 11:31 pm

Re: GERMANY - Bavaria

Post by Tomtyi »

In der nähe von München suche ich Besamer für Schuhe von meiner freundin (21 Jahre). Im Angebot stehen Birkenstock, FlipFlops und High Heels
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 27 guests