Dutch users?

Sneaker Jobs and sneaker cumming including Keds, Converse, Nikes, Vans, and all other brands of athletic shoes. Ugg Jobs Croc Jobs, Flip Flop Jobs. Now slippers too!

Moderators: Richie, Jess, minni, cumheels, Mrs.HB, redwedge, Heelexploder, german bootlover, heelbone, HighHeelFetish.org

nikefan
Posts: 294
Joined: Wed Oct 27, 2010 9:35 am

Re: Dutch users?

Post by nikefan »

shoelover213 wrote: Wed Oct 04, 2017 12:46 pm @nikefan Nice! Ik ben er ook niet zo van om in schoenen klaar te komen... Maar m'n vriendin en ik hebben genoeg lol met allerlei schoenen :) ze draagt meestal 38,5 - 39. Wat voor schoenen had je in gedachten?

@iedereen: hebben (of zijn :lol:) jullie vriendinnen, en weten die van de "hobby"? Van wat voor soort sneakers houden jullie?
Ik heb vanalles! Vooral Nike Blazer Mid vind ik persoonlijk erg lekker. Heb nog wel wat in haar maat. Ik vind het vooral mega lekker als meiden ze met blote voeten dragen en enorm los geveterd, zodat ze echt die "afgetrapte I don't care" look krijgen, als je snapt wat ik bedoel. :) Misschien kunnen we wat regelen. Een doosje is zo opgestuurd! Lijkt me wel leuk!
boerbertil
Posts: 39
Joined: Thu Aug 12, 2010 1:19 pm

Re: Dutch users?

Post by boerbertil »

Blazers zijn echt geweldig! Ik hou er ook van dat de zolen van die pesterige piepgeluiden maken over de vloer.
marksas
Posts: 308
Joined: Sun Jan 15, 2012 2:43 am

Re: Dutch users?

Post by marksas »

Ja ik houd ook enorm van afgetrapte Nike airs. Iemand zon om fotos uit te wisselen pm me
marksas
Posts: 308
Joined: Sun Jan 15, 2012 2:43 am

Re: Dutch users?

Post by marksas »

Ja ik houd ook enorm van afgetrapte Nike airs. Iemand zon om fotos uit te wisselen pm me
Hallo
Posts: 55
Joined: Fri Dec 14, 2012 11:27 pm

Re: Dutch users?

Post by Hallo »

Mijn vriendin is 5 dagen weg en ik wil heel graag haar blauwe nike free run uitlenen. Met wie kan ik wat regelen? Dit moet zsm gebeuren!!
Interdumfideles
Posts: 49
Joined: Wed Aug 09, 2017 11:05 pm

Re: Dutch users?

Post by Interdumfideles »

Hilversum! Ben gek op voornamelijk hoge sneakers, maar Stan Smiths zijn ook heerlijk. Ben ook niet echt zo van he in sneakers klaarkomen, maar er lekker overheen apuiten nadat ik mn vrouw heb verwend is iets wat we beiden wel geil vinden...

Goed om te lezen dat ermeer mensen zijn die een lekker paar sneakers kunnen waarderen...
Voetengekluuk
Posts: 19
Joined: Tue Mar 15, 2016 4:30 am
Location: Rotterdam

Re: Dutch users?

Post by Voetengekluuk »

Hierzo
Heb 3 paar converse all stars maat 36 bij intresse hebbik ook foto’s en ze zijn allemaal gedragen door mijn vriendin
Voetengekluuk
Posts: 19
Joined: Tue Mar 15, 2016 4:30 am
Location: Rotterdam

Re: Dutch users?

Post by Voetengekluuk »

Hallo wrote: Tue Oct 10, 2017 4:05 am Mijn vriendin is 5 dagen weg en ik wil heel graag haar blauwe nike free run uitlenen. Met wie kan ik wat regelen? Dit moet zsm gebeuren!!
Kan geregeld worden !
Voetengekluuk
Posts: 19
Joined: Tue Mar 15, 2016 4:30 am
Location: Rotterdam

Re: Dutch users?

Post by Voetengekluuk »

Hallo wrote: Tue Oct 10, 2017 4:05 am Mijn vriendin is 5 dagen weg en ik wil heel graag haar blauwe nike free run uitlenen. Met wie kan ik wat regelen? Dit moet zsm gebeuren!!
Kan geregeld worden
sneaker-0495
Posts: 525
Joined: Fri Sep 11, 2015 2:26 am

Re: Dutch users?

Post by sneaker-0495 »

Hey, hier uit de buurt van eindhoven

Stuur me maar even een PM en dan komt het wel goed

Heb over de 140 paar sneakers, Nike Adidas vans dc Ugg supertrash Converse asics
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 90 guests