Anyone from Norway here?

Bootjob forum, boot jobs, cum on boots, boot cumming, cumming in boots, boot sex.

Moderators: Only Pumps, Richie, Jess, minni, sh03s, cumheels, Mrs.HB, redwedge, Heelexploder, german bootlover, heelbone, HighHeelFetish.org, Deisy CD, boot.perv.2

Post Reply
Momme18
Posts: 295
Joined: Thu Jun 20, 2013 10:29 am

Re: Anyone from Norway here?

Post by Momme18 »

.
Last edited by Momme18 on Fri May 25, 2018 2:40 am, edited 1 time in total.
kkasp
Posts: 27
Joined: Thu Nov 07, 2013 12:09 pm

Re: Anyone from Norway here?

Post by kkasp »

ZABHDB
Boots4all
Posts: 5
Joined: Wed Sep 22, 2010 9:19 am

Re: Anyone from Norway here?

Post by Boots4all »

På jobben hvor jeg jobber har en kollega lagt igjen disse. Akkurat nå er det fortsatt flere på jobb, men håper de drar hjem snart. Noen forslag? :)
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
ilse.jacobsen
Posts: 6
Joined: Mon Jun 15, 2015 10:11 am

Re: Anyone from Norway here?

Post by ilse.jacobsen »

Boots4all wrote:På jobben hvor jeg jobber har en kollega lagt igjen disse. Akkurat nå er det fortsatt flere på jobb, men håper de drar hjem snart. Noen forslag? :)
hei har du ikke funnet på noe med støvlene dine ennå
ilse.jacobsen
Posts: 6
Joined: Mon Jun 15, 2015 10:11 am

Re: Anyone from Norway here?

Post by ilse.jacobsen »

Boots4all wrote:På jobben hvor jeg jobber har en kollega lagt igjen disse. Akkurat nå er det fortsatt flere på jobb, men håper de drar hjem snart. Noen forslag? :)
Boots4all wrote:På jobben hvor jeg jobber har en kollega lagt igjen disse. Akkurat nå er det fortsatt flere på jobb, men håper de drar hjem snart. Noen forslag? :)
Kan du ikke sende litt sæd på dem
ilse.jacobsen
Posts: 6
Joined: Mon Jun 15, 2015 10:11 am

Re: Anyone from Norway here?

Post by ilse.jacobsen »

hunter.GIF
Boots4all wrote:Hei! Har en forkjærlighet for jenter i gummistøvler. Det ser ikke ut til at den fetisjen er kjempeutbredt blant jenter, men noen allikevel som har en anelse om hvordan komme i kontakt med en jente som liker å få sine gummistøvler sprutet på? Tips eller erfaringer :D
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Boots4all
Posts: 5
Joined: Wed Sep 22, 2010 9:19 am

Re: Anyone from Norway here?

Post by Boots4all »

Endelig! La jo ut et bilde av av et par med gummistøvler en kollega hadde satt igjen ved sin kontorplass. Da det alltid har vært noen igjen på jobb i det jeg har måttet dra, har det dessvrre blitt vanskelig å "låne" dem en stund. Heldigvis har det ikke regnet i det siste slik at støvlene har blitt værende. I går måtte jeg tilbake på jobb en tur på kvelden, og ønsket inderlig at ingen jobbet overtid. Heldigvis var det helt stille, og ingen å se. Når jeg kom tenkte jeg at jeg også skulle sjekke ut en ting til. En annen kollega i etasjen over bruker nemlig sine Hunterstøvler av og til på jobb. En gang kom jeg over er dem, og da var det bare en ting å gjøre. Jeg visste ikke ikke om de var der nå, men bestemte meg for å sjekke. Og gjett om, da jeg kom sto de lent inntil veggen. plutselig hadde jeg tilgang til ikke bare viking støvler, men også Hunterstøvler. Mine favorittstøvler. Begge parene tok jeg med til nærmeste toalett hvor de fikk en velfortjent behandling.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
adam1989poland
Posts: 8
Joined: Sun Jan 11, 2015 6:56 am

Re: Anyone from Norway here?

Post by adam1989poland »

xyz
Last edited by adam1989poland on Tue Jan 05, 2016 11:30 am, edited 1 time in total.
jacobsen.ilse
Posts: 168
Joined: Wed Jun 24, 2015 11:35 am

Re: Anyone from Norway here?

Post by jacobsen.ilse »

her er noen bilder etter en av dem siste skogsturene vi var på
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
horse-slave
Posts: 42
Joined: Sat Jun 22, 2013 4:15 am

Re: Anyone from Norway here?

Post by horse-slave »

jacobsen.ilse wrote:her er noen bilder etter en av dem siste skogsturene vi var på
Possible cum on rubber riding boots?
Det kan i gummiridestøvler?
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 61 guests